dimecres, 14 de juliol del 2010

Sudokus infantils

He preparat aquests sudokus per nens/es de 4 o 5 anys.
Es tracta d'un sudoku de 16 caselles dividides en 4 seccions on s'ha de convinar 4 imatges de manera que no es repeteixin en la mateixa secció, ni en la mateixa fila, ni en la mateixa columna.
Consta d'un tauler de joc i 3 jocs diferents de peces amb imatges de personatges de pel·lícules conegudes pels nens i nenes.
sudoku

fitxes sudoku

Només teniu que imprimir-ho tot, tallar les fitxes, plastificar-ho i.... ja podem jugar!!

3 comentaris:

  1. Molt bona idea!!! Gràcies per compartirla i amb el teu permís faré una recomanació a aquest material en el meu blog, segur que a molta gent li agradarà

    Per cert, no puc posar el gadget del facebook pq no sé quina és la meva id, ho vaig mirar al blog del escaparate de rosa, bé, ja em sortirà... Gràcies de totes formes

    ResponElimina
  2. Gràcies per promoure la idea, m'alegro de que et sigui útil.
    Per trobar l'enllaç Htlm que has d'inserir has d'entrar a la teva pàgina de facebook, anar a "editar pàgina", i a la dreta hi ha un apartat anomenat "promociona la pàgina" i entres a "promote with like box".

    ResponElimina
  3. Ester, molt bona idea!!!! Jo fins ara feia la plàstica a Infantil (i de fet la continuaré fent), però el proper curs també seré tutora d'un grup de 5 anys, així que aquest material m'anirà d'allò més bé!!! Gràcies!!!

    ResponElimina