dimecres, 16 de febrer del 2011

Vídeo per pensar: Mirem més enllà de les etiquetes

Una companya m'ha passat aquest vídeo sobre les etiquetes i m'agradaria compartir-lo amb tots vosaltres ja que m'ha fet reflexionar.



M'agradaria que ningú interpretés aquest vídeo com l'atac al tractament d'alguns trastorns (que per cert, no considero inventats tal i com es diu al títol d'aquest), sinó com l'atenció als infants basada en les capacitats de cadascú i no en les seves limitacions. Mirem més enllà de les etiquetes!!

Espero que us agradi.

5 comentaris:

  1. Un video muy interesante. Lo voy a colgar en mi blog junts per l'educació y así llegará a más gente.

    Gracias

    ResponElimina
  2. El código generado por youtube ma da error.
    ¿Cómo pudiste colgar el vídeo en tu blog?

    ResponElimina
  3. Hola Núria, yo solo corté y pegué el código que genera el youtube, no tuve ningún problema.

    ResponElimina
  4. Uf, ¿cuántos y cuántos niños son tildados de hiperactivos sólo por tratarse de niños activos?
    Muy interesante.

    ResponElimina
  5. M'ha encantat el vídeo ! Jo també el penjaré al bloc de la nostra escola !
    Gran feina la que fas en aquest bloc.
    Si vols donar un cop d'ull al nostre bloc: blocs.xtec.cat/ceipsoleras
    Ja ens diràs a veure que et sembla.
    Una abraçada

    ResponElimina